måndag 15 mars 2010

Ändring i planeringen.....

Jag är ju en planerare ut i fingerspetsen...
Men jag är oxå väldigt flexibel och det är ju en himla tur då man har 2 barn o 1 hund......

Idag är/var planen att jag skulle åka o hjälpa mormor o köpa tapeter o div tillbehör.
Så för att göra detta så smidigt som möjligt hade jag tänkt o äta frukost med barnen o sedan ta bilen o köra iväg Isac t förskolan. Sedan skulle jag åka direkt o hämta upp mormor så vi kom iväg snabbt för att få detta undanstökat.... O sedan då jag kom hem ge Sara lunch o ta Laban på en tur...

Nu var det så att Laban gjorde inte ALLT han skulle på morronturen med Sambon (som kom från sista nattskiftet nu kl 06) vilket innebär att jag måste ta honom på en tur innan jag drar iväg t stan *sucka*
Eftersom jag inte vet riktigt hur lång tid detta stadsbesök tar, även om jag har tänkt o vara hemma t lunch.... så kan ja ju inte ha hängande över mig att Laban måste ut o bajsa *S* För som sagt, saker o ting kan ju hända eftersom, särskilt då man e ute o åker med barn...

Jag får helt enkelt tänka om......
Det blir till o ta en promenad t förskolan iaf... *sucka*

Dax o förbereda frukost...

Tjingtjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar