torsdag 6 januari 2011

Glädje....

Våra underbara solstrålar!!!!
Man kan inte bli annat än glad och lycklig då man ser dem.
På denna bilden riktigt tjuter de av skratt...


Jag har ju som sagt funderat på att byta blogg,
men jag har inte bestämt mig ännu och inte hittat någon som jag fastnat för..

Därför fortsätter jag på denna ett tag till.

Idag har vi bara tagit det lugnt hemma.
Sara har ju sen en tid tebax fått nån fix idé att hon inte ska sova ordentligt på natten...
Det är rent utsagt skit jobbigt...
Men men det är ju bara att gilla läget och hoppas att det snart går över.
Hon är ju frisk så man ska ju inte klaga *ler*

Vi har varit ute och skottat snö.
Isac älskar att busa i snön, Sara däremot är inte riktigt lika förtjust..... än *ler*
Hon står och iaktar väldigt mycket, så snart så busar hon nog lika mycket som Isac.
Sara är en mycket besämd liten tös.
Just nu har hon fått för sig att det bara är "sovvantarna" som duger.
Och de är ju lite svåra att ha på sig då man är ute och leker för de har ingen tumme *S*
Men hon vägrar att ha några andra vantar på sig. Fast man försöker locka henne.
Hon kämpar på med spaden ändå i "klump" vantarna.
För hjälpa till och skotta det vill hon ju....!!

Just nu sitter jag och tittar på "bompa" med barnen samtidigt som jag skriver detta... + att huvudvärken håller på att försvinna, som tur är !!!

Jag skulle ju ha tränat idag.. Men jag fick hoppa det idag.
I tisdags kom jag faktiskt iväg.... även om det inte blev 2 timmar till mig själv, så blev det iaf 30 minuter på löpbandet på gymet.... + lite stretching och dusch...
Kanske jag orkar köra ett pass i morgon istället...
Har inte testat min step-bräda än...
Jag orkar inte komponera ihop nån egen musik utan fuskar och tar färdig musik så får vi se vad det bliver...
Sen då jag fått in klämmen/stegen får jag rota runt lite bland musiken på datorn o komponera ihop några favvolåtar, så det blir lite GO ;)

Det var allt för nu.....

*tjingtjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar