onsdag 7 juli 2010

Alldeles för tidigt....

..... vaknade Isac idag *sucka*

Av någon anledning vaknade Isac tidigt idag, mycket tidigt.
Troligen väcktes han av pappa, som gått upp för att jobba fm-skift.
Isac brukar inte vakna av detta, men ibland händer det.

Så har alltså hänt idag.
Och jag tror tyvärr inte han kommer somna om och han har redan hunnit klaga över huvudvärk*sucka*
Jag lyckades få i honom lite alvedon och sa till honom att han måste försöka vila (sova) en stund till för annars orkar vi inte med dagen. (dagen idag ser ut att bli mkt varm och solig)

Jag ska gå och kolla till honom om en liten stund. Han ville inte att jag skulle vara kvar inne hos honom, så jag gick in till min säng istället..... och avvaktar....
För hans egen skull hoppas jag verkligen att han lyckats somna om. Annars blir nog denna dagen ingen rolig dag för våran älskade Isac...

Det var drygt en månad sedan han hade sin senaste "huvudvärksattack".....
Jag hoppas innerligt att det inte är en sådan dag idag....
Vi har ännu inte hört något från "vården" angående remissen på Barn och Ungdomsmedicin, men det är ju som sagt "bara" drygt en månad sedan vi fick pappret om att de skulle kontakta oss inom 3 månader.... vi avvaktar och ser...

****
Nu har jag varit och kollat till Isac och han sover..... faktiskt!!!!
Hoppas bara att han är okej när han vaknar..
Det är ju så jobbigt för honom om det blir en sånn där "huvudvärksdag"
Och han som har ätit så dåligt ända sedan i fredags. Det är ju liksom bättat för en "huvudvärksattacksdag" *sucka* men, men.... jag håller tummarna!!!!

Nu ska jag ta och blunda lite till jag med, då jag vet att han har somnat till igen *ler*
Sara sover troligen iaf minst 1 timme till och säkert lite till *ler*

Vi hörs o syns!

*tjingTidigMorgonTjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar