onsdag 23 december 2009

Julglädjen....

försvann.....

..... då ja lyckades med konststycket att backa på Golfen med SAABEN....

Men ja biter ihop.... *ler* materiella ting, men ändå... *suck*
Isacs ögon då han pratar om paket o tomte får en att glömma...... o förhoppningsvis kommer julglädjen tebax i morron

Då det är JULAFTON

Dax o försöka sova lite.... tror ja har läget under kontroll inför i morron...
Saras väska e dock inte packad än.... måste uppdaters lite med ombyte, blöjor, mat osv.....

tjingplåtskadatjing

2 kommentarer:

  1. Många nätter på senare tid har slutat med att Linus hamnat i våran säng till slut. Han har sovit bra i sin säng ett visst antal timmar, sen kan man inte få honom att sova där igen. Så fort man lägger honom där så blir han klarvaken och gnällig. Lägger man honom i våran så slocknar han direkt. :) Antar att de har sina perioder :)

    GOD JUL!! Kramar

    SvaraRadera
  2. hmm ja det är precis det första man vill höra ifrån sonen när man är nyvaken,
    - Pappa vet du vad?
    - Nej jag vet inte.
    - Mamma backade i golfen.
    - OK
    - Hon backade ut ur garaget, med saaben.

    Då insåg jag att det var båda bilarna som blivit tillbucklade. De var min Julklapp det.
    Men hade jag gjort det själv, så hade jag blivit tokförbannad på mig själv. Jag var riktigt snäll emot min kära sambo trots detta lilla tillbud.

    SvaraRadera