måndag 21 februari 2011

Planer ...

Magsjukan gav sig "pepparpeppar" fort här hemma..
Isac var dålig hela lördagen o sov praktiskt taget från 06 på lördagmorgonen till 07 på söndagen...
Han åt frukost, lunch och middag igår utan problem.
Kanske något mindre mängd än normalt, men det är ju inget konstigt i sig..
Idag har jag en VAB-dag för att säkerställa att ingen mer blir/blivit drabbad.
Ikväll har det gått 48-timmar sedan han senast kräktes, så har ingen mer börjat kräkas borde det vara lugnt....
Vi hade såklart planer som inte gick helt att genomföra pga magsjukan.
Inte första gången vi planerar något och inte kan genomföra det pga diverse åkommor...

Det är inte konstigt att man blir nojjig.... *sucka*

Till helgen som kommer har vi oxå planer....
Jag vet att jag inte får tänka så.......
Därför tänker jag "pepparpeppar" så kanske vi kan genomföra planen...

Ingenting är sagt till Isac än eftersom det kan ge stora förväntningar = spänningar = migrän..
Sen vet man ju inte vad för "skit" vi drar med oss hem från förskolan/affärer o andra offentliga miljöer *S* ...
Jag har inte bacillskräck jag inte *hehehehe*
Därför tar vi dagarna som de kommer och när det är dax... då kör vi *ler*
Och hoppas på det BÄSTA *yes*

*tjingNOJNOJtjing*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar