tisdag 19 maj 2009

Uppdatering.....

Jaha.. det krävs nog lite uppdatering här i bloggen, så att Ni som läser ska hänga med ;)

En snabb resumé av vad som hänt i livet hittills (men vi hoppar över en heldel förflutet ;)
* Började läsa på Karlstads Universitet aug-01, till Förskollärare
* Fick min Förskollärar examen -05
* I februari -05 träffade jag mannen i mitt liv, Putte *puss*
* Fick en tjänst som Förskollärare i sep-05
* Vi köpte en fin enplansvilla i nov- 05
* Den 11 aug-06 föddes våran älskade Son, Isac.
* Den 6 april-09 föddes våran älskade Dotter, Sara.

Nu är jag alltså föräldraledig från mitt jobb som förskollärare.
Vi har oxå, en snart 8 årig, Jack Russel terrier som heter Laban. Han kommer säkert nämnas ett antal gånger i framtida bloggar.....
Vi trivs superbra med vårat hus. Visst finns det mycket att greja med. Det är något helatiden känns det som. Men vi har ändå gjort en hel del sedan vi flyttat in. Huset o gården kommer självklart oxå behandlas i bloggen ;)
Annars e det mest vardagliga händelser som kommer att behandlas här i bloggen. Samt tankar o funderingar om händelser i vardagen.
Bloggen är till för att de som jag inte hinner ringa o "tjööta" med, ska kunna ha en liten uppfattning om vad som händer "hemma hos Sanna"...


Vi kör i gång med bloggandet o ser vart vi hamnar.....

tjingtjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar