måndag 25 maj 2009

Me & I

Igår var jag på mitt första Me&I party. Mkt intressant ;) För er som inte är insatta så är det hemförsäljning av kläder, mest barnkläder *melike* men lite vuxenkläder finns oxå...
Priserna är ungefär som alltid vid homepartyn... rätt höga, men kvaliten är riktigt bra (ja har ju ärvt lite barnkläder med det märket, som varit tvättade ett antal ggr innan ja fått dem, i detta fall är det så att man får vad man betalar för skulle jag vilja påstå....)

Iaf så hade ja Sara med mig, eftersom det e lite svårt o vara ifrån henne då hon äter i tid o otid *S* Hon lyckades såklart vakna o få en av sina skrikattacker, mitt i presentationen av kläderna... Men de andra gästerna/kunderna har ju oxå barn o vet hur de kan låta *ler*
Hon fick vara i faster P:s famn o vart väldigt lugn o tyst o somnade efter ett tag. Jag passade på o prova två klänningar. O tro det eller ej, ja köpte INGENTING till barnen, även om det fanns mkt fint att köpa. Däremot så beställde jag två klänningar till mig själv.
Ja tänkte för engångsskull bara på mig själv!!!
Det blir väl inte så kul då fakturan kommer, men men det får ja ta.... Det e ju som sagt inte ofta det blir något handlat till mig själv...

Just nu ligger Sara ute i vagnen o sover. Hennes skrikande e inte o leka med *suck* men det borde ju bli bättre. Men man får ju egentligen inte klaga, för hon e grymt go under natten o sover, äter o somnar om.... hon kunde ju lika gärna varit skrikig under natten, men det tackar vi för att vi sluppit.. peppar peppar....

Ang mitt besök på IKEA... så visst blev det lite handlat. Vi kompletterade till våra garderober + lite nya dricksglas o hundbajspåsar... det var det hela tror ja.... *S* ingen storhandling direkt....

Under helgen var vi i Mariebergsskogen oxå.. Isac var inte så intresserad av djuren, som ja trodde att han skulle vara. Han var mer intresserad av lekparken o fikat...
Lite roligt var det då vi frågade vad han ville ha o fika. Vi frågade om han ville ha munk eller banan o han valde bananen... Duktig kille *ler*
Sen ville han ha Bragokex efter bananen....

Nu måste ja gå o kolla till Sara o byta blöja på Isac. Hade önskat att han var blöjfri, men men det kommer då han e redo för det.. Vi övar ju lite då o då o det funkar superbra då. Men han vill inte riktigt släppa blöjan än *ler*

Till helgen är det meningen att vi ska åka till Dalarna. Morfar har ju inte sett Sara än, bara på kort, så han längtar nog lite *ler*
Vi hoppas att vi får vara friska, så vi kan åka....

Tingtjing

2 kommentarer:

  1. Hehe, det var väl det jag visste att du inte kom tomhänt från IKEA.

    Du får ju ta och bli en sann bloggare och visa upp klänningarna när dom kommer.

    SvaraRadera
  2. Välkommen till blogg världen =)

    Kul att du fick tag på några kläder iaf o att de blev till dej själv.. =)

    Ha de gött under helgen //Jenny

    SvaraRadera