lördag 21 augusti 2010

Strumpor o karuseller... Ladies night ;)

Idag besökte vi en mkt liten marknad i Karlstad.
Inte mycket att ha, men barnen fick åka varsin karusell och jag fick några stumpor...
Köpte visserligen en fin tröja till Isac och två till Sara till riktigt bra pris, så jag är nöjd.

Tog några lotter oxå och vann nått halvdassigt gosedjur,
som Sara var intresserad av i ungefär 3 minuter *S*
Putte kastade pil, för att försöka vinna en gummigitarr eller en gummihammare...
Det gick inte så bra.... *S*
undertecknad gjorde ett försök (Putte gjorde 2 försök)
och mitt försök slutade med att Isac fick välja pris....
Det blev en rosa gummigitarr *ler*

Mitt under marknadsbesöket ringde min mobil och det var en av mina vänner som ringde och pratade om att hon och jag skulle gå på fest....
Jag fattade noll!!!!!!!!!!
För att göra en ganska kort historia ännu kortare ;)
Så hade min älskade fixat en överaskning...
Jag och min vän ska gå på "ladies night"
Han hade utan min vetskap fixat biljetter och sällskap.
Det var inte meningen att jag skulle få veta något förens det var dax...
Men jag råkade se en bild av annonsen för "ladies night" o då trodde sambon att jag misstänkte något....
Nu vet jag hemligheten..
Ser verkligen fram emot den 18 september.......

Tur att min sambo ser till att jag kommer ut bland folk, då jag inte gör det själv ;)

*TjingLadiesNightTjing*

2 kommentarer:

  1. Härligt, dels att vara bättre än sambon på pilkastning, och att få gå på Ladies Night!
    Be honom, ge min hälft några tips om hur man kan överraska sin fru, kan behövas lite sånt, när man varit gifta i 20 år :O)

    SvaraRadera
  2. Han får sluta med snusandet, så kryper det i kroppen på han ;)
    Det handlar om att ge och ta Lotta ;) eller nått. Det där kan tolkas konstigt :).
    Sparka han i de bakre regionerna, och hälsa till på vägen :)

    SvaraRadera