torsdag 15 oktober 2009

Surfar...

Då ja får gå upp mitt i natten o ge Sara mat, brukar ja om ja vaknar till för mkt, surfa på mobilen...
Nu e inte min mobil så cool o sufra med, men någorlunda går det iaf...
Synd nog går det inte att "blogga" från den... isf skulle ja ha en drös med blogginlägg *S*
Men http://www.facebook.se brukar funka rätt hyffsat *ler*
o http://www.aftonbladet.se där brukar ja oxå läsa mitt inatten....
då har ja börjat läsa Alex Schulmans blogg.. den e väldigt lättläst *S* http://www.aftonbladet.se/pappabloggen

Det e väl vad min mobil klarar av*S*
Om ja har vaknat till alldeles för mkt, så spelar ja lite poker... inte online då ;) utan i ett spel som ja har inne i mobilen.... det brukar få mina ögon att bli trötta...

Fast ofta så spelar det ingen roll att ja har vaknat till ordentligt då ja gått upp o fixat flaska... ja brukar lätt kunna somna om ... men ibland tar det lite tid... o då e mobilen bra o ha... för tv:n den brukar störa Sara...

Ja måste allvarligt ta tag i att försöka få henne o sova i sitt rum.... eller ja åtminstone i egen säng.. om ja så måste byta rum jag oxå... *suck*

Det var nog allt för nu.... nu kom sambon in med 2 nya filmer.....
O ja vill se båda två... hur ska ja kunna välja vilken ja vill se ikväll??????
Finns ju inte en chans att ja orkar 2 st.... (som ja gjorde innan barnen kom)

Nu gnäller/drömmer Sara oxå....

tjingtjing...

3 kommentarer:

  1. Jag har lärt mig att blogga från mobilen, borde funka för dig också, gjorde det via kamerabilderna, valde skicka till, blogg, sen kopplade den upp mot blogger och det har ju du med, den skapade en mobilblogg, och jag fick ett lösenord via sms, loggade sen in på datorn och kunde välja min vanliga blogg som mottagare, himmel va kul, nu blir det små inlägg även på dagen från jobbet :O)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Pillargontanten: hm... det måste ja allvarligt försöka... Det finns ju mkt "dö" tid som ja kan skriva små inlägg på, men inte möjlighet o sitta vid datorn,..... (inge beroende alls*S*)

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas oxå ömheten släpper nån gång.. E inte lätt o veta hur man ska sova när man inte "orkar" ligga på armen liksom..
    Ja de förstår ja, inte kul om de små liven får sån här smärta i armen som en annan har..

    Ha en mysig fredag o regnrusket =) Kram

    SvaraRadera